woensdag 28 oktober 2015

Shoppen!

Ondanks dat ik vandaag al een artikel online heb gezet komt er vandaag een extra artikel, yay! We zijn vandaag naar het Alexandrium geweest. Daar zitten de Primark, de River Island, de Mango, etc. Als je benieuwd bent naar wat ik vandaag gedaan heb in het Alexandrium lees dan even verder.

Er komt trouwens nog een artikel online met de dingen die ik daar gekocht heb, maar eerst deze! Dat artikel kunnen jullie binnenkort verwachten.

Half 10:
Ik heb nog herfstvakantie, dus gingen we om half 10 (werd ietsje later) naar de Primark in Rotterdam zodat het ietsje rustiger was dan in de middag. We zijn nog even snel langs de River Island geweest, maar daar heb ik niet echt iets leuks gezien. Bij de Primark ben ik ook niet echt geslaagd, je moet het ook maar net treffen met de kleren die ze er op dat moment hebben! Jammer, maar volgende keer beter. 

We zijn even naar de auto gelopen om de kleren die mijn zusje en de assecoires die ik gekocht had in de auto te leggen. Daarna zijn we het Alexandrium in gegaan om te shoppen. 

Lunchen:
Nadat we even lekker hebben rond geslenterd gingen we lunchen bij La Place. Ik heb een lekkere salade gegeten, er zat kip bij en groene paprika. Mijn zusje heeft een pizza magherita op en mijn moeder een lekkere pasta bolognese. 

Weer verder:
Daarna hebben we nog even rondgelopen. Ik heb niet zo heel veel gekocht, maar ik had al redelijk wat kleren. 

Frozen yoghurt:
Er zit een frozen yoghurt zaak vlak bij de ingang. Mijn zusje en ik wilde daar graag nog wat frozen yougrt eten. Het was heerlijk.

Ik ben nu al weer even thuis, maar ik hoop dat jullie het leuk vonden.
X Kim.
Een reactie plaatsen