dinsdag 22 september 2015

Nivea dagcreme

de verpakking

Bonjour! Ik heb gisteren een nieuwe dagcreme gekocht van Nivea, ik wou zelf nog geen foundation dragen maar dit wel! Een vriendin van mij stuurde er een Snapchat van en ik dacht HE!, Die ga ik ook kopen (ik had trouwens toch nog een nieuwe dagcreme nodig hoor!) maar dit lijkt mij zoveel fijner dan foundation. Hier is mijn revieuw:
zo zier het flesje zelf eruit
De dagcreme is eigenlijk niet zo heel veel anders dan een gewone dagcreme. Alleen hebben ze er nu een tintje bij gedaan. Ik heb de lichtste kleur omdat ik een hele lichte huidskleur heb. Als je een wat bruinere huidskleur van jezelf hebt dan zou ik het donkere tintje nemen. 
zo zier het eruit
zo ziet de kleur eruit op mijn vinger
De kleur ziet er op mijn vinger eigenlijk iets te bruin uit, maar als je hem uitsmeert ziet je het bijna niet (tenzij je weet dat het er zit natuurlijk, maar dan moet je alsnog heel goed kijken). Eigenlijk vind ik deze dagcreme wel heel erg fijn!

Het uitsmeren van de dagcreme gaat moeilijker dan mij een gewone dagcreme. Maar goed als je de dagcreme gewoon goed verspreid en heel erg goed uitsmeert dan is ziet het er gewoon zo doodnormaal uit als jij was. Bij mij bedekt de dagcreme mijn vlekjes (die je wel een op je gezicht zitten) heel erg goed. Eigenlijk is het gewoon een foundation. 
Ik raad dit product aan je aan.

De dagcreme is een nieuw product van Nivea die je kan vinden op: https://www.kruidvat.nl/nivea-gekleurde-naturel-dagcreme/p/1305585 en natuurlijk bij Kruidvat in de winkel. Je hebt deze dagcreme ook in een bb cream variant.

kusjes Kim!
Een reactie posten